środa, 22 maja 2013

Maria Sharapova już w Paryżu

Maria Sharapova jest już w Paryżu i zaczyna przygotowania do Roland Garros. Ten turniej jest jedynym, który zaczyna się w niedzielę. Turnieje wielkoszlemowe trwają dwa tygodnie, więc czeka nas dużo emocji.

"Ten triumf jest dla mnie najcenniejszy. gdy zwyciężałam w Wimbledonie, byłam nastolatką, nie wszystko jeszcze do mnie docierało. teraz wiem doskonale ile pracy i wyrzeczeń kosztował mnie ten tytuł."
                                                                                                                      Maria Sharapova
"Jestem szczęśliwa, bo wreszcie udało mi się tu wygrać, o czym marzyłam od dawna"
                                                                                                                       Maria Sharapova
Wyznała Sharapova i ujęła paryską publiczność zwracając się do niej po francusku. szczęście wręcz emanowało z jej twarzy w chwili wciągania na maszt flagi rosyjskiej i odgrywania hymnu. Sharapova po wejściu do finału została liderką światowego rankingu WTA.
"Wreszcie prawdziwa liderka"-pisali eksperci.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz